zondag 29 september 2013

Opnames 'Nederland vanaf het water'.

Vandaag stond er iets heel anders op het programma, opnames voor het TV programma 'Nederland vanaf het water'. Dat wordt volgend jaar uitgezonden door de EO primetime op '2'. Ik was hiervoor benadert door IDTV die de productie doet.
De strekking: een grote platbodem maakt een tocht door ons land. Onderweg worden mensen belicht die ze tegenkomen. Mensen die bij, op, of met het water iets hebben of iets doen. Dat varieert van kite surfer tot......, iemand die met z'n kano tochten maakt en de rust opzoekt!
Ze wilden iets met een kano doen en kwamen via deze blog (!) bij mij terecht.
Laurien van IDTV heeft met mijn toestel wat foto's gemaakt van de opnames.






Ik ben benieuwd wat ervan over blijft na het knippen en plakken, waarschijnlijk een flits...., even naar de wc en je hebt me gemist!
Het viel me op dat ze lang bleven doordraaien toen ik op m'n krukje naar het water zat te kijken. Daar zal de aftiteling wel overheen komen, ze gaan de aflevering met mijn item afsluiten. We zullen het zien!
Wat het ook wordt, het was in ieder geval een leuke dag! Normaal heb je geen cameraman aan boord die je zit te filmen en waarvan je net moet doen of ie er niet is, tegelijkertijd een 'GoPro' camera op de punt van de kano die vooruit is gericht.
Ook was dit de eerste keer dat ik mijn tent heb opgezet onder het oog van een camera ploeg.
Het was weer even iets anders!
Uiteraard volgt tzt op deze blog een link naar YouTube of wat dan ook van de uitzending, maar dat gaat nog even duren.

Geen opmerkingen: